Hillevi: "Ootteko kuulleet, että nyt on sellainen kampanja, että Suomessa ei saa enää tappaa naisia?"
Minä olen käsittänyt niin ettei ketään saa Suomessa tappaa, höh? Eikä saa varastaakaan. Eikä vittuilla Jumalalle.
Minä olen käsittänyt niin ettei ketään saa Suomessa tappaa, höh? Eikä saa varastaakaan. Eikä vittuilla Jumalalle.
VastaaPoista